Subject: Üksikkorras valmistatav numbrimärk
From: "Rait Isotamm" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 08:55:52 +0300

Tere hommikust!

Manuses on digiallkirjastatud üksikkorras valmistatava numbrimärkide 
taotlus.

Soovime tellida alates 295 AHL ja 23 komplekti.

Kas oskate öelda, millised järjestikused numbrid on saadaval?

Riigilõiv 3565 eurot võtke palun Ahola Transport OÜ/ 10901000 ettemaksust.

Numbrimärke soovime tellida Tallinna teenindusbüroosse.

Best regards,

Rait Isotamm

Team Leader Tallinn Link

+372 58559054

How did we do today?

Give us your feedback by clicking
one of the icons below!

For responses to register, please accept cookies in your browser.

 <https://aholatransport.com/feedback-parent-resources/feedback-resources-yes/?utm_source=survey&utm_medium=email> 
<https://aholatransport.com/feedback-parent-resources/feedback-resources-yes/?utm_source=survey&utm_medium=email> 
<https://aholatransport.com/feedback-parent-resources/feedback-resources-no/?utm_source=survey&utm_medium=email> 
<https://aholatransport.com/feedback-parent-resources/feedback-resources-no/?utm_source=survey&utm_medium=email>